5/10/2013

Ջելսոմինո գլուխ 10


Երաժշտությունը ամենազոր է: Նա կարող է փոխել տամադրությունը. և' ուրախը դարձնել տխուր, և' տխուրը ուրախ:
Երաժշտություն լսելուց ես սկսում եմ կյանքին լավ նայել և չեմ մտածում եղած վատ  բաների մասին: Երաժշտությունը ինձ օգնում է ավելի լավ մտածել ավելի հետաքրքիր մտքեր ունենալ: Օգնում է, որ ես ինձ լավ զգամ մտածում միայն ու միայն լավի մասին: Երաժշտությունը օգնում է խրախուսել իմ կատարած աշխատանքը և ես էլ ավելի շատ եմ աշխատում, դրանցից հաճույք ստանալով: Երաժշտությունը օգնում է ստեղծագորել և զարգացնում է քո ստեղծագործական ոգին: Այն ճաշակ է ձևավորում և դու էլ ուշադրություն չես դարծնում անորակ ուրիշ երգերին: Ափսոս կան երաժշտություն տեսակներ, որոնք չեն անում իմ բնութագրածը այլ միայն «հիմարացնում» են մարդկանց: Ինչպես է կարելի լսել այդպիսի երաժշտություն: Մտածում եմ դրա պատճառը լավ երաժշտություն լսելու պակասն է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий