Ստեղծականություն
Ուսումնատենչություն
Կատարելության ձգտում
Համերաշխություն
Հոգատարություն
Մեր դպրոցի ունի ստեղծականություն: Դպրոցը մեզ
հնարավորություն է տալիս ստեղծագործել այդ պատճառով էլ մեր դպրոցը ունի
ստեղծականություն, սակայն քչերն են օգտվում այդ հնարավորությունից:
ՈՒսումնատենչություն
մեր դպրոցում նույնպես կա բայց շատ քիչ: Քչերն են հիմա ուսումնատենչ: Անձամբ ես,
համարյա ոչ մի ուսումնատենչ մարդու չեմ ճանաչում: Կատարելության ձգտում է ցանկացած
մարդ: Ոչ ոք չի ցանկանում մնալ նույն տեղում, սակայն մարդկանց մեծ մասը
կատարելության է ձգտում, ոչ թե կրթության մեջ այլ անիմաստ ուրիշ զբաղմունքներում:
Մեր դպրոցի սովորողների մեծ մասը գլուխ է գովում ոչ թե իր կարդացած
գրքերով,այլ խաղերում հավաքած միավորներում, ինչը բացասական է ազդում կրթության
վրա: Համերաշխություն նույնպես կա, բայց ոչ միշտ: Ամեն մեկը ուզում է լավ երևել,
դա իհարկե լավ բայց սա դառնում է տարբեր վեճերի պատճառ: Հոգատարությունը շատ քիչ
է, եթե իհարկե ընդհանրապես կա: Եթե սովորողներից ինչ-որ մեկին օգնություն է հարկավոր
լինում, ոչ-ոք մոտիկ չի գալիս ու ոչ էլ ուզում է ինչ-որ օգնություն ցուցաբերել, այլ
շարունակում է անել
ինչ-որ անում է: Հայրենաշինությունը, հոգատարության պես քիչ է: Սովորողներ կան, ովքեր ուզում են զարգացնել իրենց հայրենիքը, բայց չենք կկարող ասել, որ ամբողջ կրթահամալիրը ձգտում է օգուտ տալ հայրենիքին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий