5/14/2013

Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում


Բացի սևից, ինչ գույներ ես տեսնում շուրջդՍև գույնով ի՞նչ կարող ես անել:
Բացի սևից շատ գույներ եմ տեսնում: Իմ կարծիքով ցանկացած գույնը ստեղված է սևի հիմքով: Բոլոր գույնի ներկերը  խառնելուց ստացվում է սև գույնը: Շրջապատում շատ գույներ եմ տեսնում: Մեզ միշտ գույներն են շրջապատում: Իմ համար ցանկացած գույն նույն տրամադրությունն է հաղորդում: Կախված է թե գույնին ինչ տրամադրությունով ես նայում: Սև գույնին նայելով պատկերացնում եմ տիեզերը իր հիասքանչ աստղերով որոնք սևի մեջ գեղեցիկ փայլում են:

Նկարներն ինչպե՞ս են երջանկություն գտնում, ո՞ր նկարը կարող է երջանիկ համարել իրեն:
Կարծում եմ նկարը երջանկություն է ստանում ոչ  թե վառ գույներ ունենալով այլ իր մեջի իրականությանը իմաստով մոտ պատկերներով: Չեմ նշում որ լինի միայն ճշմարտություո պետք է նկարը մի քիչ էլ հորինված լինի և լցված լինի վառ գույներով: Պատմվածքում երջանիկ էին այն նկարները որոնք մոտենում էին իրականությանը և կենդանանում:

Ինչպիսին է աղքատության հոտը: Համաձա՞յն ես, որ թույնը սովից լավ է, ինչու՞:
Աղքատության հոտը նման է անթառամի հոտին: Աղքատ լինել շատ դժվար է: Աղքատները պետք է ուժեղ լինեն, որպեսզի դիմանան այդպիսի կյանքին: Նույնձև է անթառամը նրան ինչքան էլ վատ իրավիճակում քցես նա միևնույն է պայքարում է: Նկարիչի կարծիքով թույնը սովից լավ է, որն էլ ապացուցում նրա թուլությունը: Դժվարություն տեսնելով նա պատրաստ է թույն խմել, քան պայքարել:

Նոր ոտք ունենալուց ոգևորված՝ կատուն որոշեց անունը փոխել, բայց հետո… «Թող մնա այնպես, ինչպես կա: Ես իմ հին անունն էլ կպահեմ»: – Հասկացա՞ր, թե ինչքան ուժեղ է Կաղլիկ-Կատուն: Ինչու՞:
Կատուն ուժեղ է իր հոգում նա: Նա պատրաստ է հիշել վատ դեպքերը և ձգտում դրանց հիման վրա իր ապագան ավելի լավացնել: Կան մարդիկ ովքեր նորը ստանալով ձգտում են մոռանալ վատ հիշողությունները ւ հետո զարմանում թե ինչպես է նույնը կատարվում: Կաղլիկ կատուն յուրահատուկ էր հոգեպես ւժեղ լինելով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий