11/25/2013

Վտանգեցի ուրիշներին

Իմ հին դպրոցում, ուրբաթ օրը դասղեկը ինձ տվեց դասարանական աշխատանքը և ասաց, որ նրա բացակայության ժամանակ մենք պետք է դասը անցնեինք այդ մշակված տեքստերով:
Երկուշաբթի օրվա համար ես պատրաստվում էի, տեքստերը արտագրել էի տետրումս, որպեսզի մի քանի տեղ ունենամ և կորելու ժամանակ կարողանայի դասը անցկացնեի և հենց երկուշաբթի օրվա առավոտյան, ջերմություն ունեի, փորձեցի շուտ ինձ լավ զգալ, որպեսզի հասցնեի գնայի բայց անհաջող: Արդեն ցանկացա սովորողներից մեկին փոխանցել բայց արդեն ուշ էր, և մենք չկարողացանք անել աշխատանքը: Հաջորդ օրը հեռախոսով իմացա, որ բոլորը երկուս են ստացել. Թարսի պես եկել էին միայն ծույլիկները և ուսուցիչը չհավատալով նրանց երկուս նշանակեց: Այդ դեպքից հետո ես ինձ շատ մեղավոր էի զգում: ՈՒսուցչին ասելուց հետո նա ջնջեց նրանց երկուսները և ես ուրախացա:

Комментариев нет:

Отправить комментарий